Kızlar 8+3 haftalk hamileyim. Dün çok hafif bi idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Doktor ixef mi ne o ilacdan veridi 4 lt de su içiyorum ama ara ara ağrı devam ediyo. Yani özellikle 7 ve 8. Haftamda agrı cok oluyo size de oluyor mu? Oksapar ve peofestan kullanıyorum bu arada.