KardelenYB İyi akşamlar kızlar Karataş da doğum ücret nedir ve arzu akar da sezaryen doğum yapan var mı varsa nasıl çabuk ayaklanabildiniz mi ???
Marayy KardelenYB bende arzu hanımın hastasıyım kendisi iyi bi doktor ama henüz bunyn hakkında bilgim yok 😊
Melmel35 KardelenYB ben orada takipli değilim arkadaşım orada 3500denmiş doğum, arzu hanımdan da çok memnun şu an
Merveninmiskokulusu KardelenYB Ben de Aysel hanıma gidiyorum canım Karataş da dün sordum hatta 3.500 dedi bende Eylül de Doğum yapıcam bakalım inşallah zam gelmez🙄
KardelenYB Marayy evet bende çok memnunum da doğum ücret ne bilmiyorum artık 12. Haftada öğrenirim 2 hafta sonra gidicem tekrar ama bide doğum sonrası nasıl geçiyor acaba annelerin oda önemli 😥
Zeroart Mart sonuna kadar ödeme yaparsanız 3500 tl demişlerdi. Normal sezeryan farketmiyo fiyat. Bende arzu hanıma gidiyorum ama henüz doğum yapmadım.
Zeroart KardelenYB sigortalıyım ben sigortasız ne kadar bilmiyorum. Aslında ortalama çoğu hastane bu fiyatlarda.
KardelenYB Zeroart ata sağlıktan bu hastaneye geçtim orada 2000 TL suan muayene ücreti de burasıyla aynı o yüzden fazla geldi çınarlı burası su hemenhemen aynı zaten diğerlerini pek bilmiyorum
Merveninmiskokulusu KardelenYB Ben Ata sağlıkta sormuştum canım orda da 4000 demişlerdi bana bir buçuk ay önce sormuştum
KardelenYB Zeroart evet olmustur zaten suan 2 katı 😥 özel muayenehane doktorları o fiyatı alıyor suan 4000 civarı napsam bilemedim şimdi
KardelenYB Marayy 2 gündür cevap yazamıyorum forumdan dolayıııı yiyorum canım ama gına gelince ara veriyorum 2 3 güm