Sinemderinnaz Plesenta prevıası olan gebeler doktorunuz siz plesentanın yapısık olup olmadıgını soyluyormu yoksa bu dogumda mı belli olan bsy mıs??Kafam cok karısık😔
YcelMlayimYldrm Sinemderinnaz bnde çok merak ediyorum gün sayıyorum bı an önce haftaya kontrol günüm gelsin diye
deletedmom01 Sinemderinnaz benim her gittigimde soyluyordu bugunde gttm 30+4gunluk hamileyim. Gayet iyi dedi plesanta sorunumuz yok bebegimde dogum pozsyonda.. Normalde en son aylarda plesanta kanali kapatiyorsa sezryan oluyo diyorlar buradaki yorumlarda oyle diyenler olmustu ama bilemiyorum.
BaharYlmaz Sinemderinnaz canım ultrasonda belli oluyor aöa sıkıntı yapma birimde aşağıdaydı ama rahim ağzımı kapamıyordu 32 ye kadar bekleyeceğiz dedi kontrole gittik yukarı çıkmış solda artık deri normal doğum içim engel kalmadı 🙏🏼 Dua et sabret ağır iş yapma hiç iş yapma hatta yavrularımızdan değerli değil
Ynccelik Doktorum bana plasenta previa dedi ama eşi yapışık falan demedi. Rahim ağzına yakın benimki. 25+6 olduk 😊
Sinemderinnaz SevgiiOA eskı doktorum dogum sırasında belli olur dedı bana ama sankı onceden de anlasılır gibi duyum aldım
SevgiiOA Sinemderinnaz previa olunca normal doğum yapılamaz çok kanama olur buda anne ve bebek içinde çok tehlikeli bir durum bunu önceden tespit edip doğum şekli ona göre kararlaştırılıyor. Benimde çok aşağıdaydı şükür az da olsa yukarı çıktı 🙏 her gittiğimde de doktorum plesenta için uyarılarda bulunuyor 😌
Sinemderinnaz BaharYlmaz ben 31 de yatmaya basladım 33 oluorm yarın Allah ızın verırse lavabo dısında kalkmıorm cıkmadı plesentam yukarı bu saatten sonra cıkmaz dedı doktorum suan tek korkum yapısıklık varmı yok mu onu salı gunu ögrenecem baska bı doktora gıdıp😔
BaharYlmaz Sinemderinnaz allah yardımcın olsun canım o zaman riske atma yapışık olunca sıkıntı oluyor tam teşekküllü bir hastane bak
Sinemderinnaz BaharYlmaz kahve rengi akıntı gelıor lavabodan sonra kırmızı olunca aktıf oluor kahve rengi camur gibi acaba bı anlamı varmı