Mucizem_24 Perşembe günü spinal sezeryan olcam ameliyat anınından ve sonraki acıdan çok korkuyorum şimdiden uykularım kaçıyor tecrübeliler tecrübelerinize ihtiyacım var
Damla________ Mucizem_24 tecrübe etmediği için herkes stres olur çok normal ama inanki bebeğini kucağına alınca acı falan çokta gözünde olmaz sadece dikkat et kısa sürede düzelirsin ins ana öyle dayanılmaz agrilar acılar yok olması gereken kadar var dikkat ettiğin sürece oda çabucak geçiyor 1 haftada
Degisken Epidural sez oldum . Tek güzel şey bebekle acısız buluşmak.sonrası içinde hastanede acı çekmiyorsun . Eve geçince de kişiden kişiye değişiyor bu durum. Acısı olursa da ben sağlık ocağında ağrı kesici iğne vuruluyordum.
deniznisa Mucizem_24 canım hiç korkma bende sen gibi çok korkuyodum kim ne derse inanmıyodum ama doğumdan sonra korktuğuma pişman oldum 😂 12 gün önce spinal sezeryan oldum ameliyat 15 20 dakka sürdü hiç zorlanmadım bünye meselesi galiba 6 saat sonra kalktım sonra hiç oturmadım 😂
Roje Mucizem_24 bende persembe olcam bu durum bı an önce bitsin istiyorum ama o gün gelsinde istemiyorum çok korkuyorum