eylemc dün gittim aslında biraz konuştuk normal müdahalesiz Doğum yaptırdığını söyledi. Sevil hanımla beraber çalışıyorlarmış onun evi daha yakın olduğu için onun daha erken geleceğini söyledi. Kendi Doğum ekipleri varmış kafama takılan bazı şeyleri sordum epizyo , kordon bağı , plasenta gibi