Hamile anneler dualarımız kabuldür Allahın izniyle yarin sabah 7de yatısim olcak i sallah artik oğluma kavuşacağız Rabbim izin verirse.. suni sanci ile. Dualarınızı beklerim ilk gebelik olduğu icin korkularım çok fazla. Herkes suniye çok kötü gözle bakıyor. Ya abartıyorlar yada gerçekten çok zor bi süreç. Yarın göreceğiz inşaallah .