Arkadaşlar 8+4 haftalık hamileyim. ve sürekli bir şişkinlik var.Karnım 6 aylık hamile gibi.60 kiloyum boyum da 1.58 çok fazla bir kilom yok ama bu şişkinlik beni öldürecek.Sizde de oluyor mu? Çaresi nedir? Doktorumla görüşmem bir hafta sonra.Ona da soramıyorum şimdi. Bilen eden varsa yardım etsin nolur. Bu arada sigarayı bıraktım.Bundan da olabilir diye düşünüyorum ama..