Bende 17+5 deyim 1 haftadır böyle dediğiniz gibi pıt pıt hissediyorum çok güzel hareket etsin diye konuşuyorum😂 bir gün hareket etse iki gün etmiyo bende inşallah 23 ünde gidicem 12 haftalıkken kıza benziyo dedi doktorumuz ama net değil inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻😍😘