Ranabereninannesi Selam kızlar 40haftamızı bitirdik günümüz tamammen doldu ama ne bir sancı ne bir belirti nolucak böyle kontrole gitmeli miyim sizce ? Aynı durumda olan varmı?
busra-mutluanne1 Ranabereninannesi doktorun son günlerde sık sık çağırmıyor mu zaten canım ben 39+5im iki günde bir çağırıyor mecbur 40+3te hala gelmezse kendi başlatacak doğumu
busra-mutluanne1 Ranabereninannesi doktorunun nosu varsa sor mutlaka canım benim rabbim yardımcın olsun
Ranabereninannesi busra-mutluanne1 Samsun da yaşıyorum Çarşamba ilçesinde bir doktor var sadece ve her gün doktor değişiyor 39+2yken gittiğimde bir hafta sonra gel demişti kendi doktorun olmadığı için pek ilgilenmiyorlar napcam bilmiyorum
Ranabereninannesi busra-mutluanne1 bu virüs yüzünden sürekli doktorum değişmek zorunda kalıyor hasraneye hangi doktora gidersem sansima artık 😒
Nurselin11 Benim de yarın 40+3 suni ile başlatacak doğumumu doktor,gitmelisin bence çünkü geçince günü kakasını yeme gibi ihtimal oluyor