Cansu_ertem 24+2 yim. 1 hafta sonra şeker yüklemem vardı ama gidemiyorum. Etlik Lokman hekime gidiyordum. Giden var mı aranızda risk ne durumda ya da başka bir hastaneye özel ya da devlet hastanesine kontrole giden var mı aranızda nasıl bir tedbir alıyorlar
kbrsrkn Cansu_ertem çukurambar koru ve live gidiyorum. Gecen hafta gittik live girişte ateşimizi ölçtüler. Maskemiz varmı diye baktılar, bizim vardı. Olmayanlara maske verdiler. Normalde doktorun ıcerde ultrason ıle baktıgı yere eşimde giriyordu bu kez onu o bölmeye almadılar.
Beyzasahin Cansu_ertem bu ayın 24. Şeker yüklemesine gideceğim ankara korunun orda dr aylin anıl arslan özel muanehanesi var
Meriwa Cansu_ertem bende 22 haftamdayım korona başlayalı 1 ay oldu bu dönemde 2 kere gittim doktora şehir hast takipliyim en başından beri her hastanede tedbirli davranıyorlardır ihmal etmeyin bence doktorunuzla da görüşün bence gidilebilir