Sermec27 Happpm hiç hissetmiyorsan acıle git canım haftana göre bebeğini gün içinde 10 kez hissetmen lazım Allah korusun
04052016mh Happpm bende dün biraz ağladım da ondan mı bilmiyorum içimde tütreme gibi hissediyorum tekme atmıyor bende merak ediyorum ama inşallah iyilerdir canım😒
Anrebasum Happpm Belki sen hissetmiyosundur canim 30 a kadar benim de cok duzenli olmazdi hareketleri. Duşa gir sudan da huylanıyorlar, tatli sivi sekerli şeylere de tepki veriyorlar. Strese girmeden uzan bakalim muhakkak bunlara tepki verecektir insallah
Sermec27 Happpm Allah korusun canıma acile git başıma geleni yazmıycam ama git canım ne olur nolmaz 🙏
Happpm 04052016mh inşallah canım Rabbim herkesim bebişini korusun yarın doktorumu arıcam olmadı gidcem
04052016mh Happpm bende yarın evin yanında gidebileceğim aile hekimi var hastanenin içinde onun küçük bir ultrason cihazı var ona gideceğim
Sermec27 Happpm Amin cnm sen yine nolur nolmaz git bir acıle en azından bebeğine bak için rahatlasın Allah korusun bebeklerinizi 🙏