Sermec27 bizim de aynı durum hiç bir sorun yok. Akşam hareketliydi uyudum uyandım kontrole gittim kalp atışı yok. Normal doğum yaptım. Genetik testi yaptırdık ama incelemedi sonucu geldi( bu ihtimal de varmış)
Sonra bana genetik testi yaptırdık pıhtılaşma çıktı bende.