Hanımlar 19 haftaya yeni girdim beslenmem gayet iyi düzenli besleniyorum ara öğünler de de hep Birseyler yiyorum su ,süt içiyorum ama uzandığım zaman karnım guruldamaya başlıyor sizce nedeni ne benim gibi olan var mı neden böyle oluyor bir türlü anlayamadım 🤦🏻♀️