Atczbusra canım benim 12-13 arasında olmuştu ama squat yapmıştım iki gün sonra kanamam oldu, meğer plesanta aşağıdaymış fakat bazen yerleşme kanamasıda olabiliyormuş bazen düşük belirtiside olabiliyormuş.doktor bunu bilemiyoruz demişti ilişki 3 ay zaten hep yasaktı bebeğin tutunması için önemli demişti bize.sen içini ferah tut bugün içinde tekrar kanaman başlar devam ederse hemen git başlamzsa yarın mutlaka görün derim.ona göre ilaç veriyor zaten o ilaçlar çok etkili.geçmiş olsun🤗