Gamzes Ben 6+3 de kalp atşını duymak için gittigimde kesenin altında ikinci bi kesenin oldugunu söyledi ama ikinci gebelik için erken oldugunu 10 sonra gel adını koyalım dedi dr sizce ? Bunu yaşıysn varmı aranızda. -
ilkbahar Gamzes eğer aşılama / tüp bebek yolu ile hamile kaldıysanız ikiz gebelik olma ihtimali daha yüksek 🙂 hayırlısı olsun 😍🙂
Gamzes ilkbahar ikiside degil dogal olan bişey ben ilk bebegimi kaybettim bu ikinci gebeligim ve böyle söylemesine çok şaşırdım doktorun