Fatmadeniz evet ben de en başından beri kabızlık yaşayanlardanım. 17 haftam bitmek üzere. Dulcolax hap kullandım,bitkisel,gece mecbur kaldım eşim gidip eczaneden almıştı,doktoruma da sordum sıkıntı olmaz dedi.6-8 saat arası etkisini gösteriyor,içince ishal gibi oluyorsun ama baya rahatlıyorsun. Sevgiler