Denizzeynep95 bana doktorum bol bol hareket et yatma dedi
ama ben napıyorum şu karantina günlerinde panda gibi yiyip içip yatıyorum ağırlaştım da bide. Dışarı da çıkamıyorum tek yaptığım hareketler evdeki rutin işler pilates le takılayım azcık diyorum 😊