Merhabalarrr,benim sorunum içime sinen bir gecelik bulamıyorum hastane için,ben oldumolasi sade bi insanım ve o danteller volanlar bilmem ne ay hic sevemedim,birde rahat olmak lazım yani doğurmussun neticede bebek emzircen kucağına alican onları nasıl giyiyor kadınlar anlamıyorum, 🙄😑
neyse diyeceğim o ki, böyle süslü kokos olmayan sade ama şık gecelik bulabilen varmi,böyle pembe mavi vs temalı olmasın,varsa nerden aldiniz,suwene baktım mesela dedim mutlaka burda çıkar,ama yok cildiriciimm 😖🙄😂