Sağlık ocağı beni 12. Haftada aradı gittiğim hastane kayıtlara giriyormuş ordan biliyorlar aşı için (tetenoz) sağlık ocağındaki hemşire aradı beni 19. Hafta ara 20. Haftaya randevu al demişti ben de öyle yaptım 1.aşıyı oldum tekrar 1 ay sonrasına randevu verdi 2. Kur aşı için