Saadetdh Hiç bir hazırlık yapmıyorum açıkcası spor yürüyüş hurma yemek vs. gibi 🙄 Bir korkumda yok normal düşünüyorum ama tek korkum çok sancı çekmek. Çünkü 24. Haftadan beri o kadar çoook sancı çektim ki yine de alışamadım. Beni ne doğum korkutuyor ne çatı muaynesi valla sancıdan korkuyorum sadece…