Bende 20+3 deyim canım ağrım oldu doktora gittim iyikide gitmişim çocuğun kafası rahim ağzına baskı yapiyomus oda sancı yapmış enfeksiyondanda olabiliyomus rahim ağzı uzunlugunuda ölçtü alttan muayene oldum birde üstüne ve tekrar kontrole cagirdi bence en azından bı görün ya ne çıkacağı belli olmuyo Allah korusun inşallah kötü bişey yoktur da aklında şüphe kalmaz en azından pişman olmazsın