Melos07 Kızlar 22+6 da ayrintiliya girdik elhamdülillah herşey güzel geçti sorunsuz geçti. Sorum şu bu ayrintilida hep hafta geriden yada ondenmi gider ölçümlere göre 1 hafta 21+6 çıktık kilomuzda 464
Busra221 Melos07 benimde öyle oldu geç döllenem den dolayı 1 hafta geri takip ediyorum şimdi normalde 23 haftada olmam lazım ken 22 haftalığım doktorda bu şekilde takip ediyo. Ayrıntılı ultorsanda öyle cıktım
Zuhraa Melos07 benimde onde gitmesine ragmen detaylida geride çıkmıştı canım. Doktorum makineden fark eder dedi. Korkma yani normal canim
Melos07 Busra221 o sekildemi devam edecez yani mesela 22 haftalik ama ayrintilida 21 çıkınca 21mi takip edecez
Melos07 Zehra2604 kesinlikle git kimse yok çok temiz sekreter doktor eldivenli maskeli sadece siz oluyorsunuz esinizle
Melos07 Zuhraa bebekli minyon tipli acaba oda olabilirmi zaten haftalar geçmek bilmiyor şimdide 1 hafta geriden geliyoruz :)
Busra221 Melos07 evet canım benım doktorum beni 1 hafta geriden takip etmeye basladı ayrrıntıldan sonra bende mecbur kendimi son adetime göre değilde ultorsana göre takip ediyorum
Medusafer Geçen hafta bende gittim aynı doktora detayliya bende bazı sorunlar çıktı o yüzden 3 gün sonra kendi doktoruma gitmek zorunda kaldım detaylıca 450 gram çıkmıştı kendi doktorumda 550 gram ve 1 hafta önde çıktı
Medusafer Melos07 ya doktorluğuna bisey diyemem ama ben alışmışım kendi doktorum sürekli ultrasonda bakarken anlatır konuşur sohbet eder hasan bey pek konuşmadı bir de bir sorun gördü 3 kez girdim ve neye baktığını söylemedi o yüzden beni çok gerdi ama doktorluğu iyi yani