mmylmz bende anlayamıyorum,şuanda düşündükçe için parçalanıyor o 4 aylık yavruya ne günahı var ki o minigin.. annesiyle babasının gecimsizliginin bedelini ona ödetecek annesi .O kadar çok cocuk isteyen insan var şunların yaptığına bak.yazmakta bile zorlaniyorum ya . Biraz güçlü olacak bir kadın, boşa kocani tek bak evladına değil mi yada bakamiyorsan canına koymak yerine doğur devletimiz bakar o minik cana. Içim almiyor ya dusundukce parçalanıyor icimm