Nisannasell Minieprens ayy canım neden böyle bi karar aldin ki 😥kalp atışları herseyiyle oda bi can artık
Hilalse Minieprens neden böyle bi düşüncedesin bilmiyorum umarım ferahlığa kavuşursun ama hayır 12 haftadan önce sonlandırılma olur 4 aylık bebeğini aldıramazsın
Minieprens Mervedoganay evınde sıddetlı gecımsızlık varsa napsın kımse bakamıcak durumdaysa kocan kalkıp sana derseki dogdunda alıp goturcem goremıcen derse
Minieprens Nisannasell karar almadım ama dusunuyorum Allahın gucune gıtmesın ama cok zor durumdayım cunki esimle gecınemıyoruz zaten bu bebek plansız oldu demeyeyım Allahın verecegı varmıs demekki oldu
Tnskmn Minieprens benimde var sorunlarım boşanma süreci içindeyiz kuzum. Ama kalkıp düşünmedim aldırmayı anne sütünden kesilinceye kadar rahat seninle olacak çocuğun.
Mervedoganay Minieprens Allah yardımcınız olsun derim sadece ama eminim aldırırsan sonradan çok pişman olursun çünkü o bebek artık ve sen onun annesisin Allah yardım eder illaki sen yeterki ona sığın güven ben böyle bi günaha girme diye bir müslüman olarak anca uyarırım gerisi sana kalmış canım🙄
Tugce1803 Minieprens Ay yok öyle Bi dünya o kim ki doğunca alıp götürüyormuş yasal olarak bebek senin. Sen kadınsın bakarsın da bebeğine aciz olma.Ayrıca 16 haftalık olmuş aldıramazsın.
brcaky Yasal olarak bir sağlık sıkıntısı yoksa sonlandırmazlar diye biliyorum merdiven altı bir yer bulmayın bebek artık çok büyüdüğü için sizin sağlığınızı da tehlikeye atar kürtaj işlemi. Hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻
GulcanYvz Minieprens çocuk rıskıyla gelir lütfen kendinize gelin ha kendi canına kıymışsın ha bebeğinkine biraz başkalarının hayatına bak dünya paralar verip tedavi olup çocuk sahibi olmaya çalışan dünya insan var ne umutla çocuk istiyolar olmuyor Rabbim sana lütfetmiş şükret
2020annesi Minieprens ne olursa olsun evladinin canina kiyma onu öldürmen sorunlarini bitiricek mi hamile oldugumuz icin bazi seyleri fazla buyutuyoruz normalde olan seyler hamilelikte dayanilmaz bi hal aliyomus gibi geliyo bizlere benimde kendimce sorunlarim var bana cok buyuk sorunlarmis gibi geliyo hamileligim hep aglamakla gecti belki gercektende cok buyuk bi sorunun olabilir ama çözümü bu degil sabir ve dua rabbim gonlune ferahlik versin ama sakin bunu yapma hep vicdan azabi cekersin eminimki minicik bi bebegin canina kiyacak kadar vicdansiz degilsindir belkide evinize huzuru bebeginiz getiricek evinizin nesesi olucak 🌼
Ruveydaasker Minieprens ama çok gunah dger tarafta aldırdgınız için onu yiceksınız belkı sızın ıcın hayrlısı bu
Suleyigit Minieprens Allahimin gücüne gitmesin ama o bebeği yaparken nerdeydin bacim madem öyle sıkıntıların vardı esinle korunsaydiniz o bebeğin Günahına girmeye hakkınız yok Rabbim kimine vermez aratir kiminede böyle verir aldırcam der git Allah için benim sabrimi zorlatmaa😬😬
Minieprens Tnskmn Allah akıl fıkır versın ınsallah bu erkeklere artık bunalımdamıyım dıyım nedıyom artık cok caresızım cok fazla anlayam dınleyen nır kocam yok hergun dısarıdan ıcerı gırmez geldıkk yuzume bakmaz bırsey ıstıcegı zaman yaglı ballımolır o seyı elde edınce it diye bakmaz yuzune
mmylmz Minieprens evlat sahıbı olabılmek ıcın yıllardır savaşan ınsanları görmuş olsaydın kanın donardı.. 2 evladım bar toprak altında. neler yaptım sahip olmak için.. tutamadım elımde şuan nasıl ağlıyorum kelimeleri zor secerek yazıyorum.. sırf problemlı bır hayatım var diye evladından vazgeçmeyi düşünmek.. katilden farkın olmaz bunu bil. bile isteye sebebı ne olursa olsun hemde canından olan cana kıymak.. akıl alır tek yani yok
Betul55 Minieprens öyle lafla söylemek kolay bebek anneye muhtaçtır polise şikayet etsen sonuna kadar haklı olan sensin. Ama daha erken 4. Ayındasın doğuma kadar ne olacağı belli olmaz çok dua et Rabbim yardımcın olsun
Minieprens Betul55 amin insallah canım ama yapar bu ben bunu bılıyorım bazen dıyorum 4 sene ıncesıne donder Allahımda tanımamıs olsaydım hayattki en buyu en buyuk Pısmanlıgım esım keske yapmasaydım
Tnskmn Minieprens Allah yardımcınız olsun canim. Ama bunu düşünme bile. Illa Kİ allah yardım eder hayırlısı olsun inşallah düzelir aklı başına gelir bir an evvel
Minieprens zeyzey95 Ailem arkamda ama babam ben bulasırsam ya ölür ya ölürüm dıyor cunkı artım sabırları tasırdı kötü bıse olsun ıstemıyorum 😰
MinikTavsanim Minieprens öncelikle sebebiniz ne bilmiyorum ama o can size emanet edilmiş Rabbim kısa zamanda yardımcınız olur inşallah 🤲🏻Aldırma işleminde Yasal sürenin 10.haftaya kadar olduğunu biliyorum araştırmanızda fayda var .
Sibelgokhan Neden böyle bir düşünceye kapıldın bilmiyorum,ama sebebi her ne olursa olsun bir cana kıymak o kadar günah ki ,yarın kocaman olmuş nasıl kiycaksin ona yapma lütfen. Obur dunya da sorar bunun hesabını sana yaşama şansımı elimden aldin diye yapma 😔
Seymaaaa27 Allah kalbine serinlik versin inşAllah ama lütfen onun verdiği canı alma. Rabbimin çok gücüne gider. Sana vermiş sen doğur Allah yardım eder
Minieprens Seymaaaa27 insallah asla dusunmedım su gune kadar ama artık tak etti canıma kafayı yedırdı bana
1994ozg Minieprens bebeğini asla kaçıramaz taş devrinde yaşamıyoruz sakın korkma kaçırsa ertesigün polis kapısında nereye giderse gitsin
Baling Minieprens Minieprens canım düşünme öyle şeyler o sana yoldaş olacak,bak ben ikinci gebeliğim bu diğerinin kalbi durdu bu yaşasın diye dua ediyorum😔eşinle evleri ayırdınızmı belki o hep böyleydi ama sen hamile olduğun için hormonlarından dolayı tolere edemiyorsundur daha sonra pişman olursun bebeği aldırma,eşin belki yola gelir
Betul55 Minieprens herkesin imtihanı farklı olıyor canım benm size söylemek kolay diyeceksin belki ama öyle değil sabırlı ol sakın aldırmayı bebeğine zarar vermeyi düşünme tamamen şeytanın fikirleri ve zor zamanlarında kanına girmeye çalışıyor. Bu senin için dönüm noktası olabilir Allah kolaylığını verecektie inşaallah
Betul55 Minieprens herkesin imtihanı farklı olıyor canım benm size söylemek kolay diyeceksin belki ama öyle değil sabırlı ol sakın aldırmayı bebeğine zarar vermeyi düşünme tamamen şeytanın fikirleri ve zor zamanlarında kanına girmeye çalışıyor. Bu senin için dönüm noktası olabilir Allah kolaylığını verecektie inşaallah
1Anne_ Minieprens madem şiddetli geçimsizliğin var neden hamile kaldın? Bırak aldırmayı onun hakkında böyle düşünmen bile günah burda bebek isteyen o kadar arkadaş var bu post onları ne kadar üzmüştür 😔
Gizemito 1Anne_ İşte ben bu noktada takılı kalıyorum bu sürece gelene kadar yani bu adam bir anda kötü olmamıştır. En başından hiç hamile kalınmasa sıkıntı olmazdı. Büyük konuşmayayım ama bende böyle düşünüyorum madem adam kötü hamile kalmak niye 🙄
Minieprens 1Anne_ kesınlıkle oyledır Allahım görüyor ama hamıle kaldıktan sonra boyle oldu bırden degıstı herseyı alt ust etmeye basladı ısten cıktı vs. Cok dertlıyım cok dusuncelıyım kafam allak bullak dua edın lutfen artık herseyı gectım Cunkı