Minik95 değişiyordu, normalde düzenliydi, boş gebelik yaşamıştım düşükten 2 ay sonra regl oldum reglimin 2. günü doktora gittim tüplerinde yumurtalarında bi problem yok dedi gebe kalabilirsin tekrar dedi denedik regl gecikmemden 2-3 gün sonra test yaptım negatifti. Tutmadı bu ay heralde dedim sonra 15 gün sonra test yaptım 4-5 haftalık gebeymişim meğerse 🤷🏻♀️ 11+6 olmam gerekirken 8+6’yım şu an . Çok şükür bebeğim sağlıklı 🙏🏻