Merhaba kızlar 11+5 haftalık hamileyim.Salı günü ikili testim var cinsiyet belli olurmu bilmiyorum ama kendimi bazı şeyleri yapmaktan alıkoyamıyorum karbonat testini denedim mesela köpürmedi kız çıktı yüzük testinide yaptım daireler çizdi oda kız çıktı svilcelenmeler yaşıyorum sadece sabah bulantılarım oluyor onun dışında hiç kusmadım bazen hamile olduğumu bile unutuyorum ama huysuzluğum var 🤣 tatlı ekşi mevzusuna gelince çikolatayıda seviyorum yiyorum ama canım meyve çok çekiyo çağla erik armut yiyorum deli gibi tabi yinede herşeyin hayırlısı ama insan merak ediyor ☺️