Rbiakse46 kullananlar mide bulantısı ve kusma yaşıyor musunuz kullandıktan yarım saat sonra benim midem bulanıyor ve kusuyorum sizde öyle misiniz
dfnomr Rbiakse46 ben kac aydir kullaniyorum hic sikinti yasamadim bu ay doktorum baska marka yazdi cok kotu tadi var zor kullaniyorum
ilkbahar Rbiakse46 ben kullanmıyorum diğer multivitamin içinde d vitamini de var. sizin düşük olduğu için mi damla olarak verdi 🤔
busra2512 Rbiakse46 bende kullanıyorum canım bende suya damlatıp içiyorum hiç bulantı yapmadı çok şükür
Tatlisannedilekk Rbiakse46 benim normalde de bulantım kusmam oluyo cnm deviti içtikten sonra daha da artıyodu bulantım, 2-3gündür ekmeğe damlatıyorum hiç anlamıyorum ozaman tadını sende dene😉
Tatlisannedilekk Rbiakse46 benim normalde de bulantım kusmam oluyo cnm deviti içtikten sonra daha da artıyodu bulantım, 2-3gündür ekmeğe damlatıyorum hiç anlamıyorum ozaman tadını sende dene😉