Kızlar iyi günler oğlumla 30 haftalık olduk 10 güne yakındır kasıklarımda karnımda ağrılar oluyor belki yorulduğum içindir diyordum hafta içi ebe çağırmıştı ben bir şey demeden kalp atışını dinlemeye çalışırken çok geç buldu baya bi uğraştı ve kendisi dedi kasılmaların var senin sanırım diye evet dedim ama ne için olur bi şey demedi cuma günü kendi doktoruma gidicem hala devam ediyor yani sürekli değil ama sağa sola dönerken oturup kalkarken pijama falan giyerken batıyo sanki bu neden olur bilgisi olan var mı acaba?