YukselYldz Kızlar bugün tam 7+1 haftalık hamileyim fakat 4 gün önce kasık ağrım bulantım mide yanmam halsizliğim vardı ve 4 gün önce hepsi birden bire yok oldu. Hamile değilim sanki gram bir şey hissetmiyorum. Keseyi gördüm fakat doktorum virüs var diye kalp atışı için 3 hafta sonra gel dedi daha 10 gün var. Ne olur bana akıl verin böyle olupta bebeğinin sağlıklı olduğunu öğrenen oldumu ?
turunculuanne YukselYldz canım aynısı bana olmuştu. 9.hafta aniden belirtilerim geçmişti çok korkmuştum. İnsan bir şey oldu sanıyor tabi ama alakası yok aslında.. 11.haftada gittiğimde her şey çok iyiydi. Çok sağlıklı büyümüş sesi doktor. Dua et evham yaptıkça. O bebeğin kaderinde ne varsa o olur endişelenme. Bu arada 13.haftamda bulantılarım tekrar başladı 😄
Kbracoskun YukselYldz panik yapmasa inan ki hiç bişey yoktur iyidir bazen oluyor bana da olmuştu hatta şey demiştim düşürdün de haberin mi yok Kübra 😄 çünkü bütün belirtiler kaybolmuştu ama kontrole gittigimde sapa sağlamdı :) sen bebeğini düşün vaktini bekle kanaman olmadığı sürece korkma.. kendini de yorma dinlen 💜
Bebektas1 Valla buna kimse net bişey diyemez bence, belirtiler değişir bazen olur bazen iyi hissedersin, kalp atışı falan önemli şeyler tedbirini alıp git bence
superm0m Canım ben şuan 19 haftalık hamileyim ve inan normal dan daha normalim bir kez bile kusmadım hiç bir belirtimde asla yok halsizliğim olmuştu geçti sonra kaç haftadır sıfır belirtisizdim buralara kadar geldik çok şükür kalbini ferah tut
Pln89 YukselYldz gittinmi doktora canım burada bende gittim şükür duyduk kalp sesini insan stres yapio🥰
MMelike123 Aynı postu bende açtım canım 8+4 haftalık hamileyim 7. Haftada kalp atışını duydum mide bulantım göğüs hassasiyetim vardı ama 3 gündür yok bende çok endişeleniyorum biraz da burda yazılanlardan da etkileniyoruz canım inşallah birşey yoktur içini ferah tut