Merhaba bu karantina sürecinde eşimle birlikte gece 4 te uyuyup öğlen 1.30 2 de kalkıyoruz ama yatarken ballı süt içip yatıyorum uyanık kaldığım saatlerde güzel besleniyorum ancak geç uyanmam bebeğe sıkıntı olur mu aç kalır mi 17. Haftam bitiyor şuan 2 gün kaldı bir Akıl fikir verin ilk bebişim olduğu için hiç bir konuda bir fikrim yok iç güdüsel gidiyorum ancak dediğim gibi gün içinde geceye kadar gayet güzel besleniyorum bebek aç kalıyormudur bir sıkıntı olur mu 😌