Kubra37 39 haftalık olcaz yakında ama bebek henüz kanala inmedi ne zaman iner acaba? İnmezse normal doğumu etkiler mi? Ya da inmesi için neler yapılabilir? Bilgisi olan var mı annelerim anne adaylarım? 👭👭
Hsrt42 Lokumum Evt bide nst bagladı sancın cıkabilir dedi ama ben hergun merdivenlerden inip cıkıyorum daha kolay olsun diye doktorda dedi zaten bunun etkisi olmuş cok yürüyüş ve merdivenlerden cıkarsan kanala girmesi cok kolay oluyor
Kubra37 Lokumum kanala girdiği zaman karnında düşüyormuş biraz daha ve nefes alışın daha rahatliyormis mide rahatsızlıkları varsa geçiyormuş ordan da kendin anlayabilirsin ama benim inmedi doktor da inmemis dedi bakalım hayırlısı inşallah 😊
mercimek 39 haftalığız biz de bugün gittik doktora kızım hala kanala inmemiş bekliyoruz valla oturduğumuz bina 12 katlı olmadı tüm katları çıkacam inmesi için yoksa ineceği yok😫
Kubra37 mercimek ayy 12 kat mi 😮 ben 4. Katı inip çıkarken cigerim soluyor 😶 aman dikkat et kendine merdiven çıkıyorum diye tıkanıp kalma Allah korusun 😑
Kubra37 Lokumum anneye yer açıyor desene o zaman😂 annem rahat nefes alsın diye düşünceli bebiş geliyor maşallah 😍
mercimek Kubra37 çıkmadım henüz zaten 1. katta oturuyorum ama valla kanala insin diye dinlene dinlene çıkar inerim olmadı🙈🤪
mercimek Sabah sancıyla uyandım lavoboya gittim peçeteye kan geldi hastaneye gittik muayene etti ebe 1-2 cm açıklık var doğum başlamış dedi sancılarım var 4 dkda bir geliyor eve geldim duş aldım inşallah açıklık artmıştır dua edin bize hanımlar🙏🏻
mercimek ikizannesiFilizkaradogan aldım kızımı kucağıma çok şükür şimdi misler gibi uyuyor yavrum, darısı size ve tüm bekleyen hamile annelere inşallah sağlıkla🙏🏻❤
ikizannesiFilizkaradogan mercimek Oyy maşallah Allah analı babalı büyütsün inşallah doğum hikayeni yazarsanız sevinirim 😍😉
Kubra37 mercimek Aa gerçekten mi 😍 çok sevindim valla hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün 🙏 darısı bizlerin başına inşallah 🤗