pera_ G_z12345 aynı bende çok fazla acemiyim ailemde hiç bebek de olmadı ki bileyim araştırıyorum öğrenmeyye çalısıyorum 😊
G_z12345 Tcnn mesela tmm doktora falan gidiyordum ama çok endişeliyim mesela ne hastaneye nasıl ne goturcem kapıcam hiç bir fikrim yok😊😊oyuzden korkum vartekim bide eşimle yim eşimin ailesi de beden uzaktalar oyuzden
G_z12345 Tcnn mesela tmm doktora falan gidiyordum ama çok endişeliyim mesela ne hastaneye nasıl ne goturcem kapıcam hiç bir fikrim yok😊😊oyuzden korkum vartekim bide eşimle yim eşimin ailesi de beden uzaktalar oyuzden
G-akkece91 Bu bilinecek bisi degil ya bende 16.+4 deyim hissiyatla alaka bisi bence mutlu olunacak bisi özeniyoruz kizlar sizde cesaretli olun bende korkuyorum dogumdan mesela ama an bi gayret gelir insallah.😙