Ben de ikinci dozu cuma günü vurdurdum. Bir hafta geçmişti vakti. En son vakit 28 ya 29 hafta oluyor sanırım 2. doz için. Kendi doktorum şeker yüklemesi yaptırmadı bu durumlardan dolayı. Aşıyı da vurdurma istersen suan evde kalman daha önemli dedi. Ama için rahat etmedi tek doz yeterli değil cünkü. Sağlık ocağı sakinken eldiven , maske takarak gittim. Siz de öyle yapabilirsiniz.