Sueda29 bence sezaryen Doğumdan sonra hatta normal Doğumdan sonrada korse takılması gerek. Çünkü benim ilk doğumumdan sonra ben takmadım ve sarktı göbeğim şimdi ikinci doğumum olucak bunda alıcam doğum yaptıktan sonra yamuna korseden takılması şart diye düşünüyorum. Özellikle latex korse