tubikk044 dilek1994 olabilir canım bende 36+1 de sancı ağrı ile yatış yaptım açılma yoktu ama bu kadar seruma ilaca rağmen geçmediyse sezaryane alacağız dedi ve ertesi gün doğum yaptım karnımın yanlarından aşağıya doğru inen ağrılarla başladı benim