Arkadaşlar merhaba ben malum olaylardan dolayı hastaneye gidemiyorum ki şu an cinsiyet için erken Ama sizce kaçıncı haftamda gideyim 12+4 üm ve bu arada Çin takviminden baktım erkek yazıyordu herkes de çıkıyor diyor ama bilemedim ilk gebelik ve çok merak ediyorum siz yaptınız ve doğru çıktı mı