23+4 üz bebeğim 3 gündür hareket etmiyor gibi etsede güçsüz hareket etmiyor desem yeridir bugün sabahtan beridir hiç hissetmedim mesela kahvaltı ettim tatlı yedim ama yok burdan da baktım hep hu hareketsizlik sıkıntıları bu haftalarda olan kişiler tarafından paylaşılmış bu haftada normal mi acaba ne zaman düzene girecek