Bu ucuncu gebeligim canim 115 ile gebe kaldim canim su an 112 oldum cok yiyemiyorum 9+4olduk persembe kontrole gittim doktor vitamin ilacı kullanmayabiliriz istah acar kan ilaci baslariz sadece dedi ikinci gebeligimde 110la gebe kalmistim 105 dustum sonra 110la doğuma girdim sezeryan 10. Gun çelik gibiydim sezeryan olmamis gibi 😂 abur cubur tuketme sana bebegine faydali olacak yiyecekler tuketmeye çalış