Merhabalar, burdaki dogum hikayelerini okuyarak gecirdim son haftalarimi, kimisinde agladim kimisinde duygulandim 🙏🏼 Oncelikle herkese saglikli dogumlar diliyorum. Suan kucagimda uyuyan minik icin hersey deger🙏🏼 Hemen yasadigim sureci anlatiyim. Cumartesi 39+5 te kontrole gittik, normal dogum istiyordum basindan beri fakat doktorum sezeryan gunu almamizi onerdi hastanelerin belirsiz durumundan oturu. Ben de sansimi 1 hafta daha deniyim bari diyerek bir hafta sonrasina aldim o gune kadar da normal dogumu beklerim kosarim ziplarim diye dusundum 😄 doktordan cikip hastanede wc ye girdim ve kan geldi 😂 anlamadim ne oldugunu cunku jilet surmustum doktora gitmeden. Sitede yuruyus merdiven cikma pilates topunda hareket derken pazar gunu nisanim geldi. Esimle heyecanla sanciyi bekledik ve aksama dogru minik minik gelmeye basladi saate bakiyorum yalanci mi gercek mi diye yarim saatte bir belime ve kasiklarima agri giriyor dedim isteee buu geliyor bizim canavar💃🏻 Aksam yattik 2 gibi uyandim sancim 15 dk kalara dustu pilates topunun uzerinde yine hareketlerimi yaparak gecirdim. 10 dklara dusunce haydi dedik hasteneye sabaha karsi 5 gibi gittik nst ye bagladilar gercek sancilar ama daha siklasmasi gerek dediler acilmam da 1 cm di. Hic burda beklemeyin eve gidin 5 dklara dusunce gelirsiniz dediler. Arabaya bindik eve girmemle sancilarimin siklasmasi ve agrinin artmasi bir oldu. Haydii gerii hastaneye. Muzigi actik son ses sanci aralarinda nefes aldim derin derin. Acilmam 3 cm olmus dogruu dogumhaneye dediler, 8 bucuk gibi girdik dogumhaneye esimle. Hemen suni sanci taktilar duzene girsin diye sancilarim. 2 dklara dustu koridorda yuruduk sanci anladinda da esim belime masaj yapti hep. En zoru o sanci anlarinda nst ye bagli kalmak valla. Neyse bir ara epiduraaalll diye bagirdim ama beni esim ve doktorum telkin etti yaptirmadim. Doktor bir bakti 4 cm acilmam saat de 12 falan oldu oglen. Dedi doguma daha 4 5 saat var yorulmadan guzel guzel nefes al ver dedi cunku ikinma aninda isimize yarayacak ded ki cok hakli 😄 hemen dusa girdim 45 dk boyunca isiklari kapadik esim islik caldi ben sicak su tuttum derken, buyuk tuvaletim geliyor gibi hissettim. Zaten demislerdi dogum baslarken oluyor diye. Soyledik doktorlara, hemen geldiler acikligima bir baktilar 8 cm olmus, doktorum dedi ki melis bebis geliyoor haydiii 😍😍 catala gectim ikinmamim nasil Olacagini soyledi zaten ic gudusel geliyor sadece olabildigince sanci geldiginde uzun yapmak lazim. 4 5 sefer ikindim haydiii kiziiimmm dedi ve cocuk doktorunuu cagirin lafini duydum bir gaza geldim. Son ikinmayla minnos kizim dunyaya geldi 🙏🏼 O buyulu an inanilmazdi 💕🥺 asagi tarafta kesim dikim islemleri oldu ama korkmayin anlamiyorsunuz birsey. Zaten hemen minnoskom geldi emzirdim wc ye gittim cok sukurrr 🙏🏼 8 bucuk gibi girdim 13:45 te prenses dogdu. Herkese guzel dogumlar diliyorumm 🙏🏼 Onerilerim; hic korkmayin cok dogal bir surec, acimiyor diyemem ama dayanilmayacak bir sey degil sonucu muazzam, dogru nefes teknigi ile acilarinizi azaltmak sizin elinizde, dogum aninda ikinmayi ne kadar kisa tutarsaniz surec o kadar uzuyor o yuzden basinn yaygarayii, sicak su tum sureci hizlandirdi, adrenalin salgilandiginda dogumu yavaslatiyorsunuz o yuzden doguma ve nefesinize odaklanin, dogum sancisini anlar miyim endisesi yersizmis anliyorsunuz 😄her sey guzel olacak inanin 🙏🏼💕 herkese sevgiler… suan 20 gunluguz bu arada 🥰