Fatma5838 bence git canım ama devlete gitme özele gidebiliyorsan git testlerin var yapılması gereken bu dönemde onları ihmal etme. Maskeni eldivenini tak eve dönünce de eşyalarını çıkar duşa gir tüm tedbirleri aldıktan sonra kolay kolay bişey olmaz. Ama hastaneye git. Bak çok duyduk burdan da Allah korusun bebeğini kaybetmiş farketmemiş vs. Ben 3 hafta önce gittim 37. Haftadayım şuan normalde artık 2 haftada bir gitmeliydim. Ama doktorum salgın sebebiyle şunlara dikkat etmemi söyledi. Eğer gitmeyeceksen de aklında bulunsun:
Karında ağrı var mı? Dayanılmayacak gibi mi?
Akıntı renkli ve kokulu mu? Kanlı veya kahverengi mi?
Dayanılmayacak sancın oluyor mu?
Tansiyonun sürekli yüksek mi?
Suda sızıntı hissediyor musun? İç çamaşırında ıslaklık oluyor mu?
Bebeğin hareketleri günde 10 dan az mı? Bebek hareketsiz mi?
Bunlara dikkat et bir yada birkaçı oluyorsa bekleme gel ama acil bir durum yoksa kendini riske atma 37.haftanda kontrole gel demişti. Şimdi 4. Hafta ve ben yarın kontrole gideceğim.