Normal doğumda bayılan oldu mu niç benim gibi. Suri sancıdan dolayı çok çektim bide ebemiz çok ketum bi ebeydi. Ama sağolsun dr.um doğru müdahale ile bebeğimi vakumla almış bu yüzden doğumda neler yaşadım hatırlamıyorum bayılma öncesini ve ayıldıktan sonrasını hatırlıyorum. Acı duymadım ama o ebe mahvetti