Kızlar ben 13+4 deyim yaklaşık 20 gündür her gün 45-50 dk evde koşu bandında yürüyüş yapıp sonrasında 7 dk kadar kol sıkılaştırma egzersizleri yapıyorum.paketli gıdaları ve karbonhidratlarıda aşırı tüketmemeye çalışıyorum.protein sevze ve meyve ağırlıklı besleniyorum.sizde durumlar nasıl?önereceğiniz beslenme türleri varmı yada egzersiz?