Btlmstfa 39 a kadar her seferinde hazırlıklı gittim yapmadı perşembe günü tam 39. Haftada nişanım geldiği için kontrole çağırdı gittim hemen bakalım dedi malum kuaförler kapalı sadece görebildiğim kadarını aldım ama yinede temiz sayılmazdı muayene yaptı ve 1 saat sonra sezeryan oldum heran hazır olunması gerekiyor yani