HappyMotherbaby Şeker yüklemesi yüksek çıkan annişler 😔kaç çıktı ve ne gibi bir uygulama yapıldı paylaşalım bileğilenelim lütfen 🙏🏻
Zeynocannn HappyMotherbaby 50 gr yükleme sonrası 144 çıktı. Normalde 100 gr yükleme yapılıyomuş değeri 140'dan yukarı çıkanlara ama benim doktorum ikinci yüklemeyi yapmayacağını söyledi. Sizinki kaç çıktı?
Zeynep24 HappyMotherbaby benim 3 aylıkken çıktı şekerim 112 ve diyetisyene gönderdi doktorum şekerli yiyceklerden uzak dur yeter dedi liste bile vermedi bana
Arya92 HappyMotherbaby benim yüksek çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi.diyet yapıyorum devam edicem diyete.diyete başladıktan 15gun sonra açlık tokluk baktirdim.iyi çıktı ama diyete devam dedi doktor çünkü diyet kahvaltimdan sonra normal çıktı değerlerim Açlık 81 1.saat 193 2.saat 176cikti 75gr lik yüklemede
Secildoga HappyMotherbaby merhabalar benim 50 lik yüklememde 164 çıktı yüksek olduğu için 100 lük yükleme yapıldı hepsi normal çıktı sakın stres yapma , azcık tatlı, hamurişi v.b uzak durmakta fayda var 😊😊
Sinemstf Zeynocannn benim açlık 87 çıktı tokluk 142 çıktı canım . Doktorum 140 sınır dedi sadece yediklerine içtiklerine dikkat et dedi yükleme yapmicam dedi birde şuna çok dikkat et meyvenin şekeri de çok fazlaymış ölçülü bir şekilde ye dedi tabi ki pasta çörek börek unlu mamüller ekmek ve özellikle nutelladan uzak dur dedi
AylinIlerKaar Zeynocannn 50 gr yükleme 199 çıktı.Diyet uyguluyoruz.haftada 2-3 gün şeker ölçümü yapıyorum.pek olmamada fırsat buldukça yürüyüş....
YcelMlayimYldrm HappyMotherbaby canım benim de 186 çıkmıştı diyetisyene falan gtmedim sadece yediklerime dikkat edyrm o kadar
MerveYeilyurtahin HappyMotherbaby 193 yüksek ama canım. Benimde 180 çıkmıştı yüklemede. Endokrin birimine yönlendirdi. Diyet vs uyguladım düşmedi. İnsülin kullanıyorum şimdi. Korkma ama stres yaparsan dahada artar. Diyetle dengeleniyo. Hamur işi kızartma tatlıdan uzak durunca sıkıntı olmuyo.
ygmr HappyMotherbaby bmmde.75 mg da 178 cikmisti diyet yaomam.gerektigi soylendi ama.yaomadim hala yaomiorm.
firdevs Arya92 benim de 75mg yüklemede Açlık 88 1.saat 188 2.saat 146 çıktı sınırda dedi 10 gün sonra açlık tokluk baktık Açlık 80 1.saat 137 çıktı Doktorum dahiliyeye git hemen insülin başlayabilir dedi 😥
HappyMotherbaby Sanırım bu yüklemeden sonra yüksek çıkıyo genel de ama bir iki hafta sonra normal değerler çıkıyormuş şeker yüklemesinin etkisi gittikten sonra bi kaç kişiden bunu duydum ve onlar diyet falan hiç uygulamamış 🤔
Arya92 HappyMotherbaby ben öyle olduğunu düşünmüyorum canım Mesela ben diyetteki kahvaltımı yaptım 1 haşlanmış yumurta 2.5dilim tammbugday ekmeği 1bardak süt 1dilim peynir 7-8adet zeytin Domates ve bol yeşillik. 1saatnsonra tokluk kan şekerim 122cikti limit 140 Diyeceğim şu ki kahvaltının tam hakkını versem simit ya da beyaz ekmek yesem reçel bal yesem patates kızartması yesem ne çıkardı düşünemiyorum.vucudum yeterince şekeri tolere edemiyor.o yüzden ben iyi ki yaptirmisim diyorum.onceden de dikkat ederdim ama suanki kadar değil.doguma kadar bebeğim için diyete devam
Hndntrk HappyMotherbaby 75 lik yüklemede açlık 85 bir saat sonra 216 2 saat sonra 138 çıktı doktor endokrine yönlendirdi bugün gittim diyet verdi birde ölçüm cihazı vir hafta takip edicem bakalım
YcelMlayimYldrm Obsesifk beyaz ekmek yemiyorum hamur işi pirinç pilavı makarna yemiyorum meyve falan yedgm zaman hemen süt iciyorum
YcelMlayimYldrm Obsesifk yüksek çıkınca evde takibe aldım ben 10 gün kadar baktm.bi şekilde dikkat edince yukselmiyo doktorum da devam et böyle bı sıkıntı olmaz dedi bnde devam ediyorum
seymen Obsesifk Beni en baştan doktor şeker için uyarmıştı. Pirinç, makarna, patates, bezelye yeme demişti. Bunları yeme dedi.
HappyMotherbaby Hndntrk bebek çok etkilendi mi bu yüklemelerde ben sabah 50 gr içtikten sonra çok hareketliydi benim ki kıyamadım ona ya 😒