Kızlar merhabalar 18.hafatmızdayız biz. Ara ara hareketlerini hissediyorum bebeğimin fakat büğün çok aşağıdan hissediyorum öncesinde göbeğimin biraz aşağısındaydı şimdi özel bölgenin hemen üstünde. Sıkıntı yoktur dimi henüz erken biliyorum ama endişeleniyorum da bir taraftan 😔