Hapyfamily Aklımda iki isim var kızlar birisi (DİDE : göz bebeği demek) Diğeri ise (SİNE : kalp iç göğüs yürek demek) sizce hangisi
Didi6 Hapyfamily Ikisi de güzel ve anlamlı. Son zamanlardaki aynı isimlerden değil neyse ki. 😊 Dide daha sıcak geldi bana. 😍 Ama Sine de hoş