EzgiCan_
Canım ben yavaş yavaş alıyordum zaten her ay bir şeyler. Önce bebeğimizin eksikliklerini aldık sonra da kendim için başladık eşimle alışverişe. Yanlız o zaman böyle virüs yoktu o yüzden ben suwen mağazasından 4 li set aldım lohusa takımı o zaman indirimdeydi ve 230 tl ye aldım yanlış olmazsam. Birde dagiden düğmeli alt üst pijama takımı, 2 tane lohusa atleti ve 2 tane de emzirme südyeni aldım. Onun dışında da diğer eksiklikleri de tammladık. 36. Haftamda herşeyimizi yıkadık eşimle ve ütüledik. Ben çantalarımızı da hazırladım şuan 36+3 teyim.
Bebeğim için;
1 tane hastane çıkışı
3 tane normal takım
5 tane zıbınlı atlet
5 tane ağız mendili
5 tane eldiven
4 çift çorap
2 tane ince battaniye
1 tane müslin örtü
1 tane de müslin örtü o da kundak için
2 cam biberon biri küçük biri orta boy
2 tane emzik
Pişik kremi
Pudra
Tülbent başı için
Sarı Tülbent üstüne örtmek için
Pembe tülbent sonrası için
15 tane bez
2 paket ıslak mendil
Benim için;
1 tane lohusa takımı ilk giymek için
1 tane düğmeli pijama takımı
2 tane emzirme atleti
2 tane emzirme südyeni
6 tane alt iç çamaşırı
2 tane korse atlet
5 tane kısa çorap
1 tane göğüs ucu kremi
5 çift göğüs pedi
1 çift terlik
1 tane lohusa tacı
Lohusa pedi
1 paket orkid
1 adet deodorant
1 adet roll on
1 tane tarak
1 paket ıslak mendil benim için
2 tane yazma takmak için
1 tane havlu
1 tane rulo peçete
Sprey kolonya
1 tane sabun
1 tane kirli çamaşır torbası
Diş macunu, diş fırçası
lazım olur diye düşündüm canım ben bunları hazırladım😍