Arkadaşlar 17 sine kadar bebeğim kendi gelmezse seeryanla doğum yapacağım. Şu an 40 haftanın içindeyiz. Zamanı verimli geçirmek için neler önerirsiniz? Doğum başlasın diye hareket halindeyim sürekli ama olmadı mı olmayabilir. Bebek bakım kitaplarını hatim ettim, evden de çıkamıyoruz. Önerilere açığım.