Arkadaşlar merhaba bende size doğum hikayemi yazmak istiyorum benim kız şu an 19 aylık ama yazacağım demiştim . 13 Eylül 2018 hafif sancılar ile başladık ama benim kız 40+3 oldu eşim benle dalga geçiyor herkes doğurdu sen dogurmazsin sancı falan hikaye diye neyse eşimle akşam üzeri yürüyüşe çıktık az yürüdük ben adım atamıyorum resmen bacak arasında kafa var gibi hissediyorum eşime eve gidelim dedim eve geldik TV izliyoruz sonra benim sancılar ara ara geliyor ve hatta arada çığlık atıyorum neyse lavabo ya gittim bı baktım kanama gelmiş hemen Dr yi aradım saat on bir söyledim dedibii sancım çok mu yok ara ara geliyo dedim oda eğer kötü hissediyorsan gel yoksa kal biraz daha evde dedi bende alttan sürekli muayene eder diye gitmedim keşke gidip o süreci orda yasasaydim belki herşey daha kolay olurdu bu arada ben ve eşimden başka kimse yok yanımızda benim ailem gelemedi onun kileri de biz sonra getiririz dedik bız zannediyoruz ki doğum kolay olacak ben kalkıp gezeceğim neyse gece yattık bende hala sancı o leke bı daha gelmedi sonra gece ben kaç kez kalktım lavaboya gittim hatırlamıyorum sonra saat besti su geldi benden bacaktan sızıyor hemen duş aldım namaz kıldım sonra eşimi kaldırdım hadi kalk ben iyi değilim gidelim diye ama o kadar korkunç bir ağrı yok neyse biz Gemlik reyiz hastahane Yalova da geceden beri yağmur yağıyor oda benim sansizlik hastahaneye giderken dakika tuttum beş dakika ya bir sancı geliyor sonra hastahaneye vardık su basmış hastahaneyi asansör bozuk doğum hane alt katta bütün elektronik aletler su içinde hemşireler falan su çekiyor o kadar vahim yani neyse ebe karşıladı beni yat bakalım açıklık ne kadar dedi aaa senin doğum başlamış açıklık 6 cm dedi sonra ayağa kalk dedi kalktım kağıtları evrakları doldur dedi eşim dışarda kaldı üç ebe bı de ben fokturu arayın geldin dedim ebe gıcık biriydi hastahanede en sevmediğim ebe oydu şansa ona denk geldim neyse beni masaya oturttu ben tuvaletim geldi dedim hayır o tuvalet dgil bebek dediler hayır dedim bırak dediler afedersiniz idrar geldi ve orda yapmak zorunda kaldım ama nasıl utandim iyi olan ebe abla olur böyle korkudan utanma dedi sonra sancı arttı ben ağlamaya bağırmaya başladım doktor gelsin diye diye doktor gelmeden dokunmayın bana diye bağırdım sonra ebe sinirlendi kendin doğur o halde dedi gitti o sırada diğer iki ebe gayet ilgili doktor gekdi sanki ağrıları kesecek bitanem hadi ikin çok güzel hadi acilman iyi doğum başlamış hadi bakalım dedi ben bagirmaktan hiçbir şey yapmadım masadan ayağa kalktım ağladım zipladim tekme attım beni öldürüyorsunuz bırakın benim canım çok yanıyor ben ölüyorum dedim sonra damar yolunu falan çekip atmışım damarı patlatmışim koldan kan akıyor şarıl şarıl biri onu tutmaya çalışıyor ben sezeryana alindedim doktor çocuğun saçı gözüküyor dedi yok ben oturmuyorum hiç doktor tütün kollatini bacaklarını dedi ben daha fena oldum kızım çocuğun kafası sikisacak bitanem yapma iki kez ikin bitecek dedi söz seni bayiltacam birşey hissetmeyeceksin dedi ben panik atak krizi geçirmiş in bende tamam dedim üç kez ikindim o sırada anestezi uzmanı geldi damar yolu açtı birşey sıktı ve gerisini hatırlamıyorum ama ebenin dediğine göre kafa çıkmış zaten onlar da çekmiş galiba çocuğu sonra kucağıma vermişler ben gözümü açıp bakmışım ama hatırlamıyorum yedi çeyrekte miniğim gelmiş ama ben on da ebelerin ve eşimin uzun uğraşlari sonucu titreye titreye atıldım düşündüğüm tek şey ben ölmüşüm ve eşim cenazeyi almaya gelmişdi çünkü çok acı çektim ve hatırlamıyorum sonra eşim sıcacık bana bı dokundu ben direk açım dedim oda kızını merak etmiyor musun dedi ben doğum mu yaptım dedim baktım orda masum masum yatiyo sonra emzirme danışmanı geldi bebeği emzirdi ben hiç kimildamiyorum ve donuyorum malum hala asansör bozuk neyse sonra tamir edildi beni aldılar yukarı çıkarken de iki kez bayıldım çünkü çok yorgun ve açtım tansiyon düşmüş bir gün sonra eve geldik ama ben atmış gün hiç kalkamadim yerimden güya normal dogum sadece eşim baktı Allah razı olsun ne yemek istediysek yaptı üç gün sonra kızım aç kalmış sarilik oldu bir gece daha hastahanede yattı o gece ben yine bayıldım acile aldılar iğne fakan gece iki de eve geldik kızımız ev bomboştu ben ağla ağla canım çıktı sonra ertesi sabah altı da kalkıp gittik kızıma süt vermek için Dr geldi dedi ki ben senin için aldim kızını hastahaneye sen çok korusun bı dinlen diye ama sen daha kötü olmuşsun dedi sonra kızımı aldık geldik göğsüm kanadı günlerce onun acısı dikiş çok fazlaydı ben ıkınmayinca çok kesmişler sonra karnıma basmışlar hep morluk içindeydi karnım ve uyandık diye yanağmi sıkmıslar yanaklarım da mordu neyse hepsi geçti meleğim on dokuz aylık oldu ama ben şimdi yine hamileyim o kadar önlem aldık o kadar ertesi gün hapı bile aldım şimdi nasıl doğum olacak ne olacak bilmiyorum