Benim her doktora gittiğimde yüksek çıkıyordu heya can ve stresten doktor en başından beri ilaç kullanırdı günde iki tane alıyordummsonra tansiyon aleti alıp hergün ölçmeye başladım 3vde hep 9-5 çıkıyor doktora söyledim bire düşürdü ilacımı gene de kullanacaksın heyecanlanfığında o kadar fırlaması da tehlikeli dedi 😕